Trigger-it

הוקמה בשנת 2010 על ידי ירון פזי ותומר לוסטיג במטרה להפוך נתונים והתנהגות צרכנית למנוע צמיחה עבור עסקים.

Trigger-it

מקימה, משדרגת ומנהלת את מועדוני הלקוחות של הרשתות והעסקים המובילים בישראל ומספקת להם מגוון שירותים שיווקיים, תפעוליים ואנליטיים המבוססים על ידע פרקטי נרחב.

Trigger-it

משלבת יכולות אנליטיות עמוקות, ניסיון עשיר במגוון תחומים, שירות אישי, מעמיק ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר ומתרגמת נתוני לקוחות לתובנות עסקיות ותוכניות פעולה פרסונליות שמייצרות צמיחה ורווחיות. התוכניות השיווקיות מגובות במודלים כלכליים מדוייקים הכוללים ניבוי תוצאות כספיות ורווחיות.

Trigger-it

פיתחה מגוון מערכות טכנולוגיות המשמשות בסיס לשרות, בראשן מערכת TBM (Trigger Based Marketing) המאפשרת לנהל בצורה חכמה ואוטומטית מסעות לקוח פרסונליים המותאמים להתנהגות הצרכנים, כמו גם יישום מערכות BI יעודיות לעולם מועדוני לקוחות והרשתות הקמעונאיות.