מערכת TBM
מערכת קמפיינים יחודית, פרי פיתוחה של חברת Trigger it לניהול פעילות שיווקית חכמה מול לקוחות המועדון
המערכת מאפשרת:
- להיות מעודכנים בכל פעילות לקוחות המועדון ברמה היומית
- לבצע פעילות שיווקית מבוססת טריגרים אוטומטיים, באופן שוטף ויומיומי
- ליישם פעילות שיווקית פרסונלית מותאמת התנהגות לקוח
- לפלח קהלי מטרה בצורה מדוייקת ביותר
- למדוד את האפקטיביות והתרומה הכספית לכל פעילות שיווקית
- לסנכרן באופן מלא בין כלל הפעילויות השיווקיות של המועדון
- לנהל פעילות שיווקית מתגלגלת (ארוכת טווח ועקבית) מול קהלי יעד שונים
- חיבור אוטומטי למגוון ערוצי הפצה: אימייל, סמס, אפליקציות סלולריות וכו'
מערכת BI
ממשק נתונים ו-Dashboard המרכז עבור מנהלי הרשתות הקמעונאיות את המידע החשוב ביותר בנוגע לביצועי הרשת והמועדון.
המערכת כוללת בין השאר:
- נתוני מעקב, תיעדוף וניהול מבצעים רשתיים ומבצעי מועדון
- דוחות הנהלה
- פרמטרים מרכזיים של מועדון הלקוחות
-
חיתוך לפי תקופות, איזורים וסניפים וכו'
כלי AI אנליטיים
שילוב כלי AI מתקדמים, המאפשרים ניתוח עומק של נתונים גולמיים, זיהוי תובנות מורכבות ויצירת תחזיות מדויקות.
-
ניתוח דאטה מבוסס AI: הזנת נתונים גולמיים ממקורות שונים למנועי בינה מלאכותית לקבלת תובנות מתקדמות בזמן קצר.
-
אימות אנליטי אנושי: כל תובנה נבדקת ומאותגרת מחדש על ידי אנליסטים מנוסים כדי לוודא דיוק וערך עסקי אמיתי.
-
שילוב בין דאטה ריאלי ל-AI חכם: חיבור בין ניתוח שאילתות קלאסי לכלים מבוססי AI ליצירת זוויות חדשות להבנת הלקוח.
-
למידה מתמשכת: שימוש בתוצרים הקודמים כדי לחדד את המודלים האנליטיים ולהעמיק בתהליכי קבלת החלטות מבוססי נתונים.
-
יישום פרקטי: הפיכת תובנות ה-AI לפעולות שיווקיות מדידות – מפיתוח אסטרטגיה פרסונלית ועד זיהוי לקוחות בסיכון ותחזיות נאמנות.
