triggerit

הקמת מועדון לקוחות חדש

הבנה עמוקה של הלקוחות ושל צרכי העסק וניהול התהליך כולו – מהאסטרטגיה ועד היישום בפועל, עם דגש על תכנון מדויק והפעלה אפקטיבית.

התהליך כולל:

  • הגדרת מדיניות ותנאי המועדון בהתאם למיצוב הרשת, מאפייני קהל היעד ומטרות הצמיחה העסקיות.

  • פיתוח מבנה מועדון מבוסס דאטה, הנשען על ניתוח התנהגות הלקוחות, פוטנציאל הצמיחה והרווחיות.

  • עיצוב חוויית לקוח מובחנת, המשלבת ערך ממשי לצרכן עם יתרונות כלכליים לחברה.

  • הדרכה והטמעה בקרב עובדי הרשת להבטחת מימוש אחיד של חוויית המועדון בכל נקודת מגע עם הלקוח.

  • התנעת פעילות שיווקית חכמה לגיוס לקוחות חדשים – קמפיינים ראשוניים, טריגרים ממוקדים ותקשור פרסונלי.

  • מעקב ובקרה שוטפים אחרי ביצועי ההשקה והחיבור הראשוני של הלקוחות למועדון.

שדרוג מועדון לקוחות קיים

הובלת תהליכי בחינה ושדרוג מקיפים לחברות חדשות המצטרפות ל Trigger-it, בעלי מועדונים קיימים – שילוב ניתוח מעמיק של ביצועי העבר לצורך הפקת תובנות חדשות ושינויים נדרשים בשיתוף הרשת.

  • ניתוח רכיבי המועדון העיקריים וזיהוי אזורים לשיפור – מבנה הטבות, תדירות פעילות, ערוצי תקשורת ומודל כלכלי.

  • ניהול מודלים כלכליים למדידת החזר השקעה (ROI) והערכת אפקטיביות של כל רכיב במועדון החדשים

  • הובלת תוכנית שיווקית חכמה ופרסונלית, הכוללת מסעות לקוח אוטומטיים ושוטפים, מבצעים מותאמים ואירועי נאמנות.