הקמת מועדון לקוחות חדש
הבנה עמוקה של הלקוחות ושל צרכי העסק וניהול התהליך כולו – מהאסטרטגיה ועד היישום בפועל, עם דגש על תכנון מדויק והפעלה אפקטיבית.
התהליך כולל:
-
הגדרת מדיניות ותנאי המועדון בהתאם למיצוב הרשת, מאפייני קהל היעד ומטרות הצמיחה העסקיות.
-
פיתוח מבנה מועדון מבוסס דאטה, הנשען על ניתוח התנהגות הלקוחות, פוטנציאל הצמיחה והרווחיות.
-
עיצוב חוויית לקוח מובחנת, המשלבת ערך ממשי לצרכן עם יתרונות כלכליים לחברה.
-
הדרכה והטמעה בקרב עובדי הרשת להבטחת מימוש אחיד של חוויית המועדון בכל נקודת מגע עם הלקוח.
-
התנעת פעילות שיווקית חכמה לגיוס לקוחות חדשים – קמפיינים ראשוניים, טריגרים ממוקדים ותקשור פרסונלי.
-
מעקב ובקרה שוטפים אחרי ביצועי ההשקה והחיבור הראשוני של הלקוחות למועדון.
שדרוג מועדון לקוחות קיים
הובלת תהליכי בחינה ושדרוג מקיפים לחברות חדשות המצטרפות ל Trigger-it, בעלי מועדונים קיימים – שילוב ניתוח מעמיק של ביצועי העבר לצורך הפקת תובנות חדשות ושינויים נדרשים בשיתוף הרשת.
-
ניתוח רכיבי המועדון העיקריים וזיהוי אזורים לשיפור – מבנה הטבות, תדירות פעילות, ערוצי תקשורת ומודל כלכלי.
-
ניהול מודלים כלכליים למדידת החזר השקעה (ROI) והערכת אפקטיביות של כל רכיב במועדון החדשים
-
הובלת תוכנית שיווקית חכמה ופרסונלית, הכוללת מסעות לקוח אוטומטיים ושוטפים, מבצעים מותאמים ואירועי נאמנות.
